torsdag 21 februari 2013

För få anmälninga, vi stoppar här!

Tyvärr har vi fått för få anmälningar för att använda oss av Stora Gåsemora.
De anmälningar som vi fått in, vi tackar för dem och återkommer till Er med mer uppgifter.

Vi vill gärna ordna ett Gotlandssticke och behöver Er hjälp!

Kan Ni hjälpa oss och svara på lite frågor så blir vi glada:

Var priset på själva eventet för dyrt?

Var båtresan för dyr?

Var tidpunkten fel? 

Vilken tid passar bäst?

Andra synpunkter mottages tacksamt.

Vi ger inte upp, återkommer när vi får respons på frågorna.

Hälsningar Mia, Lina, Pia, Madde och Anita

Svara via mail eller som kommentar på bloggen

2 kommentarer:

  1. Surt! Jag tycker att priset inkluderat med resan inte är värre än andra stickevent som man ser ute på ex Sticka mera. Vårt kostar ju mindre men då är det ju heller inte superkomfort i sängarna och amatörer i köket. =/
    Härligt för oss som anmält oss att det blir en variant iaf så att vi får chansen att träffa bästaste Gotlandsflickorna.
    /Anna

    SvaraRadera
  2. Kanske är det lite tidigt för att åka till Gotland? Det är ju varmare fram i juni och då är det så vacker där också. Priset är inte något att klaga på tycker jag i alla fall. Kanske nästa år, ev kommer jag till Gotland i sommar på semester och då hör jag av mig!

    SvaraRadera